Τα οφέλη της Ρυθμικής Γυμναστικής

11/06/20180
IMG_4890.jpg

Τόσο τα αδύνατα ή λίγο παχιά παιδιά όσο και τα ντροπαλά ή τα επιθετικά μπορούν να βοηθηθούν από την ηλικία των πέντε χρόνων με τη ρυθμική γυμναστική. Και όλα αυτά χωρίς να τα πιέζουμε να επιδίδονται σε υπεράνθρωπες προσπάθειες και κάνοντάς τα να διασκεδάζουν.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Τα πιο ντροπαλά μαθαίνουν να εναρμονίζουν τις κινήσεις τους και αποκτούν σιγουριά. Τα πιο επιθετικά μπορούν να ξεσπάνε χωρίς να διατρέχουν τον κίνδυνο να κάνουν λανθασμένες ή επικίνδυνες κινήσεις.

Τα κλειστά και εσωστρεφή παιδιά, που δεν τολμούν να κινηθούν από φόβο μήπως κάνουν λάθος, με τη ρυθμική γυμναστική θα αποκτήσουν ισορροπία και σιγουριά ακούραστα και ευχάριστα.

Ελαττώματα, όπως η πλατυποδία, το γόνατο προς τα έξω, η «φτερωτή ωμοπλάτη» ή αυτή η κοιλίτσα που δεν θέλει να… πέσει –και ας μην είναι ένα χοντρό παιδί, αλλά απλώς είναι το αποτέλεσμα μιας λανθασμένης στάσης της μέσης– με αυτού του είδους τη γυμναστική καλυτερεύουν και θεραπεύονται.

Δεν είναι απαραίτητες οι υπερβολικές προσπάθειες κι επιπλέον αποκτιέται και η αίσθηση του ρυθμού και της μουσικότητας, που περνώντας τα χρόνια είναι πολύ πιο δύσκολο να αποκτηθούν, εκτός αν κάποιος είναι ειδικά χαρισματικός.

Δεν χρησιμοποιούνται κανενός είδους όργανα και το ντύσιμο που χρειάζεται είναι μια φορμίτσα, ένα κορμάκι, αλλά οπωσδήποτε όχι παπούτσια.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για όποιο παιδί έχει ελεύθερο χρόνο μόνο μετά το γεύμα. Δεν υπάρχει κίνδυνος να μπλοκαριστεί η χώνεψη ούτε η τροφή να ανεβοκατεβαίνει μέσα στο στομάχι (σίγουρα είναι περιττό πριν από την άσκηση να παραγεμίζουμε τα παιδιά σαν ασκιά και θα ήταν καλύτερα να πάρουν κολατσιό πιο πλήρες από το συνηθισμένο).

ΔΕΛΕΑΡ
Αν το παιδί σας είναι λίγο…τεμπελάκος, δελεάστε το αγοράζοντάς του μια φόρμα χρωματιστή (υπάρχουν πολλές με σχέδια ηρώων του παιδικού κόσμου).

Για τα κοριτσάκια η επιλογή είναι πολύ μεγάλη και η ματαιοδοξία τους τόσο πρόσκαιρη, που δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αν φοβάστε ότι στο γιο σας δεν θα αρέσει αυτή η φαινομενικά λεπτεπίλεπτη και κοριτσίστικη απασχόληση, εξηγήστε του ότι στο τέλος κάθε τάξης θα είναι σε θέση να κάνει ακροβατικές ασκήσεις και ασκήσεις ισορροπίας, που δεν θα είναι καθόλου επικίνδυνες, αν σκεφτούμε ότι δεν χρησιμοποιούνται όργανα. Ή ότι θα αισθάνεται μεγαλύτερη ικανοποίηση από το να δίνει μια κλοτσιά στην μπάλα ή να σηκώνει 100 κιλά με το ένα χέρι. Επίσης, μπορείτε να του πείτε ότι αυτές οι ασκήσεις θα τον βοηθήσουν να είναι απόλυτα κύριος του σώματός του και θα του προσφέρουν μια σωστή ανάπτυξη των μυών (αυτό είναι κάτι που αρέσει σε πολλά παιδιά).

ΠΗΓΗ


Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *