Τα Νέα μας - Γυμναστικός Σύλλογος ΑΔΑΜΑΣ Μεταμόρφωσης

cheer1.jpg

11/06/20180

Από τις αίθουσες του αερόμπικ στα παρκέ των γηπέδων. Και από εκεί, γιατί όχι, στο υψηλότερο βάθρο της Ευρώπης! Εκεί φιλοδοξούν ν’ ανεβούν τον επόμενο μήνα οι προσφιλείς μα συνάμα παρεξηγημένες αθλήτριες του cheerleading, γνωστές ως μαζορέτες, που συμμετέχουν στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Cheerleading, το οποίο θα γίνει στις 18 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι.


cheerleading.6.12.708.jpg

11/06/20180

Μέχρι τώρα, οι μαζορέτες είναι εκείνες που… διασκεδάζουν τους θεατές, στην ανάπαυλα των αθλητικών αγώνων. Μπορεί όμως να αποκτήσουν πρωταγωνιστικό ρόλο και μάλιστα στην κορυφαία διοργάνωση.

Το cheerleading και η πολεμική τέχνη μουάι τάι έλαβαν προσωρινή αναγνώριση ως ολυμπιακά αθλήματα. Αυτό σημαίνει ότι θα λάβουν από 25.000 δολάρια, ως ετήσια χρηματοδότηση από τη ΔΟΕ και θα μπορούν να κάνουν αίτηση για να μπουν στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών αγώνων μετά από τρία χρόνια.

«Το cheerleading είναι ένα άθλημα που γίνεται ολοένα πιο δημοφιλές. Συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της νεολαίας και το παρατηρήσαμε αυτό», εξήγησε ο διευθυντής αθλημάτων της ΔΟΕ, Κιτ ΜακΚόνελ.

Σύμφωνα με το BBC, η διεθνής ένωση cheerleading έχει πάνω από 100 εθνικές ομοσπονδίες και σχεδόν από 4,5 εκατ. καταγεγραμμένους αθλητές. Το μουάι τάι από την άλλη έχει 135 εθνικές ομοσπονδίες, με περίπου τις 60 από αυτές να είναι αναγνωρισμένες από τις αντίστοιχες εθνικές ολυμπιακές επιτροπές, ενώ έχει σχεδόν 400.000 καταγεγραμμένους αθλητές.

Αν προστεθούν αυτά τα δύο αθλήματα στους Ολυμπιακούς αγώνες, τότε το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει πλέον 37. Στο Τόκιο, όπου θα γίνει η διοργάνωση του 2020, θα κάνουν ντεμπούτο το σερφ, το καράτε και η αναρρίχηση μεταξύ άλλων.

Το αγωνιστικό cheerleading, όπως αναφέρει το βρετανικό δημοσίευμα, διαφέρει αρκετά από αυτό που έχουν συνηθίσει οι φίλαθλοι να βλέπουν στα γήπεδα του μπάσκετ. Οι ομάδες κρίνονται για τις τούμπες, τα χορευτικά, τις πυραμίδες, τα ακροβατικά, αλλά και τη γενικότερη εντύπωση.


2257-megan_fox_cheerleader.jpg

11/06/20180

Γίνε μαζορέτα και χάσε κιλά!

Αποτελεί την πιο hot και sexy μόδα στο φίτνες της φετινής σεζόν. Τι είναι τελικά το cheerleading και πώς θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος;

Mπορεί στην Αμερική να είναι εξίσου διάσημο με το NBA, αλλά στην Ελλάδα είναι η νέα τάση που όχι μόνο γυμνάζει όλο το σώμα, αλλά σου χαρίζει και ευλυγισία και χορευτική δεινότητα. Το cheerleading είναι επίσημο άθλημα με παγκόσμιο και ευρωπαϊκό πρωταθλήμα.

Είναι διασκεδαστικό, γεμάτο ενέργεια και συνδυάζει τέλεια γυμναστική και χορό. Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν όλα τα κορίτσια, ανεξαρτήτως ταλέντου και ικανοτήτων. Μαθαίνοντας τις βασικές κινήσεις και ασκήσεις του αθλήματος, θα βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση, θα αποκτήσεις ευλυγισία, ενώ το άθλημα προσφέρει εξαιρετική ενδυνάμωση.

 Βίκυ Πασχάλη

ΠΗΓΗ


IMG_4890.jpg

11/06/20180

Τόσο τα αδύνατα ή λίγο παχιά παιδιά όσο και τα ντροπαλά ή τα επιθετικά μπορούν να βοηθηθούν από την ηλικία των πέντε χρόνων με τη ρυθμική γυμναστική. Και όλα αυτά χωρίς να τα πιέζουμε να επιδίδονται σε υπεράνθρωπες προσπάθειες και κάνοντάς τα να διασκεδάζουν.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Τα πιο ντροπαλά μαθαίνουν να εναρμονίζουν τις κινήσεις τους και αποκτούν σιγουριά. Τα πιο επιθετικά μπορούν να ξεσπάνε χωρίς να διατρέχουν τον κίνδυνο να κάνουν λανθασμένες ή επικίνδυνες κινήσεις.


32953086_1354127988022015_1945316904562327552_n.jpg

11/06/20180

Πανέμορφα κορίτσια με λαμπερά κορμάκια και μαλλιά στολισμένα με πολύχρωμα τσιμπιδάκια και γκλίτερ με τη συνοδεία μουσικής και χρησιμοποιώντας το σώμα τους σε συνδυασμό με κάποια όργανα επιδίδονται σε μια σειρά ασκήσεων όπου τέχνη και αθλητισμός συνυπάρχουν, προσελκύοντας, έτσι, χιλιάδες θεατές. Αυτή είναι η ρυθμική γυμναστική. Χάρη, ρυθμός, δεξιότητα, δυναμική κίνηση σε ένα άθλημα αποκλειστικά για γυναίκες. Το ιδανικό σπορ για μια πιτσιρίκα. Μέσα από τη ρυθμική γυμναστική η μικρή θα μάθει να κινείται με χάρη και να στέκεται σωστά. Ακόμα και να μη γίνει πρωταθλήτρια όσα θα διδαχθεί θα τη βοηθήσουν να διαθέτει περισσότερη θηλυκότητα στην υπόλοιπή ζωή.


gymnastics-900x450.jpg

11/06/20180

Σύμφωνα με την επιστήμη της άσκησης ο άνθρωπος όσο πιο γρήγορα γυμναστεί, ορθά πάντα & ανάλογα, τόσο πιο καλά θα αναπτύξει βασικές του λειτουργίες που αποδεδειγμένα θα συμβάλλουν θετικά στην καλύτερη δυνατή σωματοδομή & οργανική του κατάσταση.

Το άθλημα της Ενόργανης Γυμναστικής είναι αυτό που ασκησιολογικά περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία που βελτιώνουν σημαντικά όλες τις βασικές μας λειτουργίες. Καταρχήν βοηθά το σώμα να αποκτήσει την τέλεια ορθοσωμία και συνεπώς να αποκτήσει την ιδανική στάση σώματος αφού από τα πρώτα πράγματα που διδάσκεται το παιδί είναι ακριβώς αυτό.

Συνδυαστικά με τις ανάλογες ασκήσεις οι μύες από μόνοι τους πια συγκρατούν σωστά τον κορμό και μαθαίνουν να μοιράζουν όπως πρέπει το βάρος του σώματός τους σύμφωνα με τις κινήσεις τους. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πόσο ωφέλιμο είναι αυτό αφού μακροπρόθεσμα θα έχουν προλάβει να αποφύγουν μυοσκελετικά προβλήματα όπως σκολίωση, κύφωση, λόρδωση, οσφυαλγίες και άλλα μυοσκελετικά θέματα που μπορούν να δημιουργηθούν από την κακή χρήση του σώματος μας μέσα από την καθημερινότητα της ζωής.

Επιπλέον παράμετροι όπως η καρδιοαναπνευστική αντοχή, η Μυική Δύναμη, η εκρηκτικότητα, η ευλυγισία, η ευκαμψία, ο συντονισμός και η ισορροπία εξελίσσονται σε τέτοιο βαθμό που αναμφισβήτητα αποτελούν τις καλύτερες βάσεις για έναν ολοκληρωμένα δυνατό και γυμνασμένο οργανισμό.

Συνεπώς έχουν όλα εκείνα τα εφόδια που θα τους χρησιμεύσουν στο να μπορούν αργότερα να ασχοληθούν με οποιοδήποτε άλλο άθλημα και είδος άσκησης που επιθυμούν. Επιπλέον για περιπτώσεις που έχουν το ταλέντο να ασχοληθούν με τον πρωταθλητισμό σε αγώνισμα άλλου είδους το σημείο εκκίνησης είναι πολύ ανώτερο από παιδιά που ξεκινάνε για πρώτη φορά στο αγώνισμα τους έστω κι αν έχουν την σωστή ηλικία.

Η Ενόργανη Γυμναστική αποτελεί λοιπόν την καλύτερη βάση τόσο των αθλημάτων όσο και της υγείας σας. Οι ασκήσεις που γίνονται δεν είναι φυσικά αυτές που εκτελούνται σε επίπεδα πρωταθλητισμού αλλά όλες εκείνες που μαθαίνουν το σώμα πως να κινείτε σωστά, να τρέχει, να κάνει ασκήσεις λειτουργικές και να προετοιμάζει τον οργανισμό μας για μεγαλύτερες επιβαρύνσεις με την σωστή τεχνική ώστε να αποφεύγονται πιθανοί τραυματισμοί.

Τα στρώματα, τα πολύζυγα, η μικρή δοκός, το μονόζυγο & οι κρίκοι είναι βασικά όργανα της ενόργανης γι αυτό ονομάζεται και έτσι που χρησιμοποιούνται ακριβώς για όλους αυτούς τους στόχους που σας προανέφερα.

Ο ρόλος του γυμναστή είναι πολύ σημαντικός γιατί με την τεχνογνωσία του βοηθά το παιδί να αναπτύξει σωστά όλες αυτές τις παραμέτρους με βάση την αρχική σωματική του κατάσταση. Οι αναλογίες των ασκήσεων και των επαναλήψεων πρέπει να είναι σύμφωνες με τη σωματοδομή μας. Άλλες ασκήσεις κι επαναλήψεις θέλει ένα σώμα που έχει κακή στάση σώματος, άλλες κάποιος που δεν έχει, άλλη καρδιακή συχνότητα κλπ.

Για να το αγαπήσεις όμως το παιδί θα πρέπει να γίνεται υπό παιγνιώδη μορφή, χωρίς πρέπει κι αυστηρότητες, με μέτρο, με σταθερότητα με κίνητρα… για την ευεξία, τη βελτίωση της συγκέντρωσης, την αυτοπειθαρχία, τη συνεργασία και άλλες αξίες που έμμεσα καλλιεργούνται στο παιδί και ως αυριανός ενήλικας διαμορφώνει μία προσωπικότητα ευρύτερα δυνατή που μαθαίνει να αγωνίζεται για την βελτίωση της ζωής του με τον πιο υγιή τρόπο!

Το σώμα είναι το περιτύλιγμα της ψυχής. Είναι το όχημα που χρησιμοποιούμε για το ταξίδι της ζωής. Είναι το μέσο που μας οδηγεί στην απελευθέρωση των συναισθημάτων μας. Όταν λοιπόν φροντίζουμε μέσα από την κίνηση, την ομαλή λειτουργικότητα του σώματός μας τότε χαρίζουμε παράλληλα αρμονία στη ψυχή μας και πιο καθαρή σκέψη στο πνεύμα μας.

Αυτό ακριβώς που συνδυάζει & η Ενόργανη γυμναστική

ΑΡΜΟΝΙΑ – ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ – ΔΥΝΑΜΗ.

Μαρίνα Αθανασίου
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

ΠΗΓΗ


25591713_1225065570928258_3334095812581237871_n.jpg

11/06/20180

Άρωμα Χριστουγεννων στο συλογγο μας !!!🎄🎄🎄Ευχομαστε σε ολους και στον καθένα ξεχωριστά οι άγιες μέρες που έρχονται να φέρουν υγεια και ευτυχία και ο καινούργιος χρόνος να είναι γεμάτος όμορφες στιγμές και πολλά χαμόγελα !!!!!!!!